Tippek 3.

Fontos nagyon mostanság a testmozgás, még ha lesznek is oldások, ezeket a tippeket érdemes megfontolni akár a mindennapok során is! Ajánlások Oláh Sándor tollából.

Hogyan sportolj karantén idején

Most, hogy karantén van és nem tartják meg az edzéseket (vagy csak online) ráadásul a felnőttek sem mennek annyi helyre, mindenkiben felmerül a kérdés: Hogyan lehet mégis sportolni? Itt most leírunk pár tippet, hogyan maradj sportos:

  • A reggeli futás. ez felfrissíti az embereket, utána nem érzed magad fáradtnak. Sokan azt mondják, hogy a reggeli futás jobb, mint az esti.
  • Találj ki magadnak egy kis feladatsort reggelre és amikor felébredsz, csináld meg. Lehet benne fekvőtámasztól kezdve a törzskörzésig, bármi amit szeretsz.
  • Hétköznap délután, mikor már nincs munka, menjetek biciklizni valahova egy kicsit. Lehet a kertben vagy menjetek ki a közelben a térre de akár lehet csak simán az úton biciklizni.
  • Menjetek ki focizni ha úgy gondoljátok, hogy jól esne.
  • Biztos vannak dolgok amiket rendszeresen csinálsz pl.:telefonálás. csináld azt, hogy amikor telefonálsz, csinálj levegőben ülést háttámasszal.

Jó sportolást!

A kép illusztráció. Forrás: hegyvidek.hu

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s